Objectives
1)Öğrenci, çevrimiçi platformlarda en az iki farklı görüşü içeren bir tartışmaya aktif olarak katılıp, bu süreçte başkalarının görüşlerine nazik ve saygılı bir dil kullanarak etkileşimde bulunacaktır.
2)Öğrenci, çevrimiçi bir rol oyununda veya sanal ortamda anonim bir kimlikle bir görevi başarıyla tamamlayarak, anonimlikle birlikte sorumluluk bilincini dengeleme yeteneğini ölçülebilir şekilde sergileyecektir.
3)Öğrenci, çevrimiçi bir konuyla ilgili bilgi paylaşımında bulunmadan önce bilgilerin doğruluğunu kontrol edecek ve paylaşımının olası sonuçlarını düşünecektir.
4)Öğrenci, çevrimiçi aktivitelerinin uzun vadeli etkilerini anlamaya yönelik bir çalışma yaparak, dijital ayak izini daha bilinçli bir şekilde yönetmeye başlayacaktır.