EN İYİ YAZLIK CLUBLAR

3- ICE CLUB

Girne’nin yazlık clubları kışlıklara göre tahmin edebileceğiniz gibi daha eğlenceli oluyor. Ice clubta gitmekten en hoşlandığım clublardan biri. Garsonları çok kafa ve sunduğu eğlenceye göre fiyatlar normal. İlginizi çekecek soruları yanıtlamaya çalışayım.

  • Şişe fiyatı 400 lira (Smirnoff). Şişe açtıracaksınız geçmek isteğiniz her bistroya genellikle alıyorlar.
  • Mekanda bir çok loca var. Dj kabininin önünden mekanın üçe ayrıldığını düşünün. Dj kabininin en önüne diğer bistrolardan farklı olarak böyle 5 6 tane siyah bistro koymuşlar. Burasıda loca olarak geçiyor fiyatlar diğer bistrolarda ödedikleriniz ile farklı değil ancak rezervasyonla geçebiliyorsunuz buraya. Şişe açtırmak zorunlu. Bu alanın bir gerisinde oturmalık localar bulunuyor sahneye yakın uzak olarak fiyatlar 600- 800 arasında değişiyor. Localara bir şişe dahil. Onunda bir gerisinde normal bistrolar var. Buraya geçseniz bile mekandan dışlanmış fakir gibi hissetmiyorsunuz. Yine sahneye yakın oluyorsunuz önlere geçerseniz eğer.
  • Dj gayet iyi. Güncel müzikler tercih ediliyor geçen sezonun patlamalık şarkılarını duymanız zor.
  • Öğrencilerin yoğun olduğu bir mekan daha çok gençler takılıyor
  • 2 erkek almıyorlar diye biliyorum deneme şansım olmadı . İkna yeteneğinize bağlı olarak girebilirsiniz belki.

Eğlence- 5/4 Ortam- 5/4 Fiyatlar- 5/3

2- 5 Mile Club

Önceki ismi Escape club, ondan önceki ismi Locca Club, bir karar verin aq. İsmi sezonluk değişiyor herhalde. Kıbrısın net en büyük clubı. Geçen sezon sonuna doğru mekanın sadece yarısını falan kullandılar. Birçok arkadaşım Ice Club’ı tercih etse de ben burayı  daha çok beğeniyorum.

  • Şişe fiyatları dahil bardak fiyatları da Ice ile aynı.
  • Buranın güzel yanı her hafta farklı şekilde dans showlar olması. Dj kabininin önünde sahne var.  Performanslar orada oluyor.
  • Bana denk geliyor olabilir sürekli ama garsonları baya iyi. İyi bir bahşişin ardından masanıza shotlar meyveler jelibonlar yağıyor.
  • Dj’i bence Ice’a göre daha çok eğlendiriyor. Full hareketli gidiyor, nefes alamıyorsun bazen dans etmekten. Güncel müzikler çalıyor araya bazen geçen sezonun sevilen müziklerini de ekliyor.
  • İki erkek şişeli açtırma koşuluyla girebiliyorsunuz.
  • Ortam baya sağlam oluyor.
  • Mekan büyük olduğu için binbir türlü localar var. Çoğu sahneye 5bin km uzakta olduğu için tercih edilmiyor. Sahne yakınlarındaki localar 800- 1000 arasında değişiyor. Geçen sezonun sonunda gittiğimde 600 liraydı loca belki düşürmüşlerdir, belki de sezon sonu diye ucuza verdiler emin değilim. Localarda 2 şişe oluyor.

Eğlence- 5/4 Ortam- 5/5 Fiyatlar- 5/3

1- CAGE CLUB

Girnedeki favori club’ım. Cage Club Cratos Otein içinde bulunuyor ve dışarıdan da girilebiliyor tabiki. Burayı Cratos’un kışlık MAD Club’ı ile karıştırmayın. Cage Club açık alanda bulunuyor ve Mad Club’a göre baya geniş.

  • Fiyatlar diğer yazlık clublara göre 50 100 lira daha pahalı(şişe fiyatlarından bahsediyorum) ancak verdiğiniz paranın karşılığını alıyorsunuz.
  • 5 Mile Club’a göre daha küçük bir yer ve ful doluyor.
  • Bu club’ın en güzel yanı Dj’in çok başarılı olması. Güncel ya da eski müzik farketmezsizin en sevilen şarkıları çalıyor.Gecenin başında kendinizi hip-hop, r&b tarzı şarkılar dinlerken yavaş yavaş deep house müziğe geçip sonlara doğru dans etmekten çıldırırken bulabilirsiniz.
  • 21 yaş sınırı var.
  • Ortamı çok kaliteli genelde otel müşterileri geliyor zaten.
  • Sürekli ünlü dj’ler getiriyorlar 2-3 haftaya bir sevdiğiniz dj’ler ile burada karşılaşabilirsiniz.
  • Kıbrıs’ın en yeni clublarında biri olduğu için içerisi baya lüks ve güzel görünüyor.
  • 2 erkek hiçbir şekilde almıyorlar diye biliyorum.
  • Burada hiç locaya oturmadım. Club açılsın, loca fiyatını eklicem hemen.

Eğlence- 5/5 Ortam- 5/5 Fiyatlar- 5/3

 

EN İYİ KIŞLIK CLUBLAR

3- ALMAHARA CLUB

Girne’nin en çok bilenen gece kulübüdür heralde. Ne kadar çok gitmeme rağmen her gittiğimde bir sorunla karşılaşıyorum. Daha gecenin başında yere devrilen insanlar, fiyatların bir önceki gidişimle uyuşmaması falan filan. Ne olursa olsun Dj ortamı yakalamayı her türlü başarıyor ve keyifli bir zaman geçirtiyor. İlginizi çekicek veya aklınıza takılan birkaç soruyu cevaplamaya çalışayım.

  • Loca fiyatı 600 lira içinde 1 şişe smirnoff oluyor. Absolut falan içeceksiniz ekstra 100-200 ödüyorsunuz
  • 2 erkek alıyorlar ne kadar almasak deseler bile yalnız şişe açtıracağınızı söylemeniz lazım.
  • Şişe fiyatı minimum (yani smirnoff) 350 lira, yalnız yaz sezonun başlamasıyla fiyatlarda 50 lira artışlar oluyor.
  • Genelde öğrencilerin mekanı olmasına rağmen fiyatların bu kadar pahalı olması anlamsız. Masaya arkadaşlarınla shot atmak için bile shaker istediğinde 200 lira yazıyolar.

Genel olarak,     Eğlence- 5/4   Ortam- 5/3  Fiyatlar- 5/2

2- Tango to Buddha (Tango Club)

Almahara Club’a göre daha lüks bir club olup içeride yaş ortalaması daha yüksektir. Müzik yine Almahara’ya göre daha yavaş. Genelde Dj deephouse çalmayı tercih ediyor. Gece sonuna doğru müzikler hızlanıyor ve millet barın önünden kalkıp dans etmeye başlıyor.

  • Arkadaşlarınızla barın önüne geçip müzikten rahatsız olmadan sohbet bile edebileceğiniz bir club.
  • Şişe fiyatları ilgiç bir şekilde almaharayla benzerlik göstermesine rağmen şişe açtırmayıp vodka enerji gibi içkileri 25 tl ye içebilirsiniz
  • İlk gidişimde 2 vodka enerjiye 50 lira ödedim. İçimden ne kadar ucuzmuş diyerek 2 tane de jager shot istedim. Onada 50 lira dedi. Dedim noluyor aq her şey 25 lira heralde burda 🙂 . Kısacası shotlar pahalı.
  • Kokteyler sex on the beach long island falan 30-35 lira
  • 2 erkek almıyorlar. Belki zorlasanız olur onu bilemiyeceğim ama Almaharaya göre rahat değil o kadar.

Eğlence- 5/3  Ortam- 5/4  Fiyatlar – 5/3

  1. SKY CLUB

Bana göre Girne’nin en iyi kışlık club’ı. Genel olarak az öğrenci gitse bile ortamı gayet düzgün. Lord Palace Otel’in en üst katında bu club, Tango’ya çok yakın bir mesafede bulunuyor.

  • Otelin en üst katında bulunuyor yanında havuz falan var clubın baya güzel görünüyor içerisi.
  • Fiyatlar bu mekana göre şaka gibi 70lik Absolut’u 250 liraya açtırabilirsiniz.
  • Loca falan yok her yer bistro erken ararsanız çok iyi bir yere geçebilirsiniz.
  • Tek sorunu 21 yaş sınırı olması. Cuma gecesi erken bir saatte giderseniz yaş sorunu çıkartmıyorlar. Ancak cumartesi günü son dakika rezervasyonla meyhaneden sonra ağzınız rakı kokarken gittiğinizde soruyorlar yaşınızı.
  • Dj efsane müzikler hep güncel ve etrafınıza baktığınızda dans etmeyen kişi görmüyorsunuz.

Eğlence- 5/5 Ortam- 5/4 Fiyatlar- 5/5

KKTC En İyi Mekanlar – Girne

“[KKTC En iyi Mekanlar – Girne] isimli bu blog Orta Doğu Teknik Üniversitesi Kuzey Kıbrıs Kampusu TUR 102 Türkçe II dersinin projesi olarak Uygar Koruk tarafından hazırlanmıştır.

Bu hazırlayacağım blogta şahsen gitmiş olduğum clublar, meyhaneler, restorantlar veya cafelerden bahsedeceğim. Her bir yazımda bir kategori olacak örneğin “Girne’deki en iyi meyhaneler” ve bu yazının içinde gitmiş olduğum en iyi 3 meyhaneyi sıralamaya çalışacağım. Bu sayede insanlar belirttiğim mekanlar hakkında daha iyi bilgi sahibi olabilecekler.